1 dag

hej idag är det bara 1 dagar kvar till jul!!!!!
jippy!
men ídag måste  jag köpa julklapp till hanna
meen jag ooooooooooorrrrrrkkaaar inte åka till centrum...
va ska jag göra......
:S
imorron är det ju jul då får jag se va jag får
och jag kommer inte få en kamra som jag önskatmig i 100 år ...
jag kommer få wii ....
jag vill hellre ha kamra men de är bar aatt gilla läget
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bye bye


Kommentarer
Postat av: Emme

Wii är ju ganska så kul, fast jag gillar också att fota så jag skulle hellre vilja ha en kamera.

2010-12-23 @ 18:17:38
URL: http://msemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0