1/12

hej !!
nu är det bara 23 dagar kvar till jul!!! <3
idag har jag varit med lisa hos henne !
vi .. tittade på tv och spelade på hennes mobil!
hahaha
vi typ nördar de spelet !!
:P
idag när jag gick till skolan va det 20 minus ...........
nu kan jag holla med veronica ISTID!!!
i morron är det matte prov!...
jag kommer att ....klara det den här gången ska jag DET!!!

nu sitter jag och tränar engelska !
vi fick 36 glosor som man ska stava och en lång text som man ska läsa!
är man inte riktigt klok...?
ja nu måste jag fort sätta !
bye bye!!


Kommentarer
Postat av: elin :) - elinjfoto.webblogg.se

sv: Tack!

Vad kul!

Kan ju hända sånt med kaniner :(

Hade en kanin innan också, och han fick problem i hjärnan så han inte kunde stå på sina vänstra ben, så vi fick avliva honom :(

2010-12-01 @ 19:22:56
URL: http://elinjfoto.webblogg.se/
Postat av: ida

åå synd !! :(

2010-12-01 @ 20:30:58
URL: http://iiidazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0