18,julafton och pulka!

hej !!!
igår hann jag inte blogga för på
morronen så va vi på 18 års kalas hoss
min kusin sen derekt efter va jag med hanna !
vi pakade muffins!!
och så spelade vi på hennes nya wii!!
'alla har ju typ fått ett wii utom jag för det är ju extra billigt...
men jag ska önska mig de i födelsedagspresent!!!!!
så jag hann inte... -.-
men idag ska vi åka pulka med mammas kompisar!!!
åå jag längtar efter alvin och elis från göteborg dom sak
vi med och åka pulak "!!  ( dom är typ 5  och 3år )
så de ska bli kul att träffas igen!

här är alla saker jag fick på julen !

av farbror och tina : läppglans ,nagelak ,läppbalsamo , bad rosor och ett
solskyd till kamran!
mamma och pappa : ett riktigt kladdkritesett, kamran och väskan som jag fick av alla !
ett minnekort till kamran,mangapennor ,littel big planet.
mormor och morfar: tavla till nya rum , mjuka sockor, dyr vantar av får ull osv,
mins inge mer av dom!
farfar och ninna : presentkort på tining!,mins inge mer .
mammas chef: två stora lådor med extra tuggumin ( 400 tuggumin!)'
hahah lollo jag tror jag fick några fler ;)
farmor och ebbe: björn borg trosor!
mins inge mer av nån!

bey bey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0