en ROLIG dag!!!!



idag i skolan började vi med arbeta tillsammansarbete
jag är med lisa!
vi har den snyggaste skylten alla sa vilken
fin! :D
sen efter skolan gick jag och lollo hem till mig!! ( http://lollee.blogg.se )     
   där har jag även gäst bloggat idag!   
sen när hon gick hem förde jag henne till bussen och då mötte jag mein pappa på
vägen och tänkte att jag kan ju gå med honom hem
när jag lämnat lollo!
så när jag gick till honom sa hans såhär
-ää ida gå hem du kan inte komma hit :S..
han hade påsar i handen han hade int e varit i centrum
han hade åkt och köpt julklappar!
de va därför och jag vet att dom ligger i tvätt stugan så ja
ska gå och kolla imorrgon!!!!
hhahahah men jag vill ändå inte veta va de är
va ska jag göra....

imorron ska vi till stan med klassen och gå på
julmarknad
kul!
men nu ska jag gå ut hejdå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0