en rolig dag!

hej!!!
precis har jag tittat på robinson !!!
idag har jag varit i skolan så konstigt ..
sen så tränade jag på läxa sen lekte jag och min
bror ute !!
sen åt vi middag !!
nu diskuterar vi att mamma måste åka till centrum i morron
och köpa såna där djur gummisnoddar som
alla har !!!
haha idag i skolan så
sa vår lärare att på nästa fredag så skulle vi
få t amed oss godis , läska , chips .
va som helst utan nötter!
så skulle hela klassen välja film 
då så ville ALLA killar se " zombi land "
de är ju som bamse ...
lika kul och på hittat ...
så alla killar skrek och väsnades så sa vår lärare att tjejerna
fick välja film bara för killarna skrek!
hhahahah ni skulle sett dom dom va så jävla förbanade ...
dom satt med ilska i bliken så sa va oretvist de va!!!
hahhahahahahhahahahh
så nu ska vi välja men vilken film??
har nån ett bra förslag???

nu måste jag läsa engelska och so
jag har ju prov på  båda !! ...
önska min lycka till !!
bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0