hemma från stan!!!!!

hej nu är jag hemma från stan!!!!!
förs möttes vi cid bussen sen
åkte vi in till museumet och dom berättade och beättade om alla
kungar och hit och dit och vi har ju redan precis slutat jobbat om allt
sånt så man visste redan ALLT.... -.-
men man skulle va två och två då va ronja och jag
då fick man en sak som man skulle höra va den va till för ronja och jag
vi fick en bild på en pove se de handlade ju om
att krestina övergick till katolatismen...
de som va kul var att de va en över våning eller som en
balkång som de va massa saker på
att man kunde klä ut sig rida i en vangn när hästarna rörde sig !!!
sen fick vi en och ½ timme på oss att äta
så jag lollo och ronja gick till en taco bar !!
mums alla andra gick typ på cafe och åt en maka -.-
men sen gick vi runt och kollade
då hittade jag dom här som jag köpte


sen påvägen hem köpte jag godis till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0