JOBBA I SKOLA .. ;P

hej!!!
idag har jag fått reda på att vår
lärare ska sluta ... han är fan bäst på hela skolan
på att förklara !!!!
särskilt när man har svårt med matta tex!
han ska bli egen företagare ....
och  hyra ut sig till skolor ...
:(  så vi ska få versta tjejen som har varit tränare i handboll
för några i min klass som går i de!
jag har sett henne i skolan!
hon ser helt förvirrad och sån som inte kan säga till!
och nu kommer vi bli en stökig klass som förut!
:P
fett jobbigt....... :(
kan det inte va april och de va ett skämt!

idag har jag typ inte jobbat så mycket  för jag lisa ronja lollo m gick
ut och jobbade !! vi pratade mäst!
nu måste jag träna !!
hejdå!
// !da               

hahah min förra design är den snyggare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0