JUL AFTON!!!!!!!!

hej och god jul på er alla små
bloggläsare!!!

mina julklappar va vänner !!

lelle : peace örhängena ( i mitten)
lollo 2 st . örhängen! ( vänster sida!)
hanna : ugglan( näst till höger )
lisa : örhängen + en liten groda! ( längst ut till höger!)

idag är det julafton hemma hos oss med nästan hela släkten!
dom kommer vi 3 då blir det kalle anka och glögg mm.
sen ska vi äta ,sen present öppning!
så de blir en toppen jul !!
efter present öppningen skriver jag va ja fick!!!

:) va kul de sak BLI!!!!!!!!!!!!!
dom här kläderna ska jag ha på mig! :


fint ??
svart klänning köpt på
cubus 149:-
rosa över del:
cubus 149:-
och örhengena som lollo gjorde själv ska
jag ha på mig också!!
nu ska jag städa lite !!!bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0