jul!

hej nu är de snö i baken och snart så
är det jul då
jag får min kamra!!
men min aföreldrar är osäkra för att de har ju kommit en minisystmkamra !!!
och närsta ÅR kommer de ut fler !
så dom frågar fett mycket , kommer de inte bli tungt med att
släpa runt på den om vi ska utomlans och osv.
igår så sålde jag för 55 kr. :D
int eså mycket men de va två tjejer som köpte jätte mycket av mig dom
så ut att vara typ gå i 4 men dom kunde inte räkna 20+20 ...
och ena hade jätte myckte smink hon hade mycket klumpig maslkara och
rosa ögonskugga!
ja ...
idag ska jag typ inte gör nåt!
om veronica hinner va så ska jag nog va med henne<3 !!!!!!
hejdå nu måste jag äta frukost!


den nya !!



gammal ,fast jag önskar mig nikon d5000!
elle nån canon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0