julavslutning!!!

hej!!!
idag är det julavslutning!!!
då ska vi tjejer byta julklappar!!
jag har julklappar till alla utom fanny,ida s,veve!
jag vet ej värför men jag tor dom inte kommer ge mig..?
´sen slutar vi vell tidigt så då
ska jag lägga mig i sängen och titta på tv och ta det lungt!!!
igår på nutidskrysset så leder emme ( med alla poäng)
sen kommer lucas han har  alltid legat först sen förra gången när han sa innan vi skulle köra
vi behöver ej spela för alla vet ju redan att jag vinner,
den gången ficka han 4 p och emme 9p!
och den här gången va emme sjuk så lollo gjorde
två lappar och den här gången va dety svårare !!!!
så hon fick 4 p så vi får se vem som vinner  idag!!!
hrjdå nu måste jag gå till skolan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0