kamra.?

hej!!
idag så var jag ute med min granne och min brorsa
( ute i snön! )
sen åkte pappa och jag och kollade på kamror
dem de stog imällan var nikon D3000 och canon eos 1000d
canon va nog bäst !!
men vi får se va som finns i paketen på julafton!
de är fett förvirrande i morron ska vi ha
temavecka och ingen har sakt till oss ( vår klass ) vad vi ska ha för
tema...
och så står det på veckobrevet att vi ska va i idrotts salen kl. halv 9...
INGEN har sagt de till oss och vi börjar 9!
så när sak jag gå...!?
men nu måste jag göra nåt åt min huvudvärk när jag bara vikar huvudet åt sidan så blir jag typ yr...
jaja
.... :p
hejdå!
// !da ^3^

canon


Kommentarer
Postat av: Frida

du vet att man inte kan filma me d3000 men de kanske går me den andra har ingen aning...

2010-12-17 @ 18:48:10
Postat av: ida

j avet men jag är bara intreserad av att ta foton!!!

2010-12-17 @ 19:47:16
URL: http://iiidazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0