oonnnntt men inte längre!

hej!!!
idag skulle de ju va lucia tåg i skolan halv nio men jag trodde
men inte behövde , så jag kom 9 ...
¨men skulle vara där halv 9 men de blev flyttat till 9 sen till
halv 10 ... -.-
så vi gick in och ut och in och ut...
sen slutade vi 1 bara för vi hade varit tysta eller några -.-
men de va kul så jag gick in på ica och köpte bröd och
gick sen hem och mumsade på de!
sen gick jag till veronica och va och sa sen adjö
för hon ska till thiland och kommer hem en vecka före skolan börjar ..
så vi ska inte vara med varan på nyår eller jul :(
men jag får hoppas hon får det bra i thiland!
:) <3 ( http://veeran.blogg.se )
sen efter maten så gick jag och min bror och åkte
pulka !
de va kul!
nu ska jag äta varmchoklad och lussebulle!

hejdå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0