städa städa ... :P

hej !!!
idag har jag mest varit på ikea och städat mina hyllor!!!
de ända vi hittade till mig var en data upphållare om man ska typ sitta i sänge så
kan man ha datan på en :P
just de idag är det bara 2 vecker kvar !!! de känndes som
att de va igår dom sa nu är de bara 4 vecker kvar!!
hahah :D
idag åt vi sen middag kl.halv 9 ....men den va
god!!! ^3^  <------  söt ^.^
undra vad jag får i julklapp ???
jag har kollat runt lite men hittar inget !!
hahah dom kanse har ett nytt ställe i år!! :P

nu ska jag träna på so vi har ju prov på alla sveriges kungar :P
undra hur de kommer gå .....
och så har vi 36 englska glosor igen.....
på samma dag ...
jag fattar inte hur mina lärare kan lyckas med att
få alla prov och förhör på samma
dagar ....
konstigt för några dagar sen va de -19 och nu är de -0,7....
konstigt JAG VILL INTE ATT SNÖN SKA FÖRSVINNA !!!
vi kan vell få en vit jul!!!!
bye bye

// !da <3 <3 <3  ^3^  ^?^  ahah gubbe med näsa !!!
^!^   ^0^  *-*  :*   *^*   *^^*  
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0