Badade ...

I dag gick jag upp vid halv 10 sen åt jag frukost sen ringnde jag
veronica ( www.veeran.blogg.se fast hon har blogg paus. ) och hon och jag skulle gå och bada efter lunch
jag ringde och ringde på hennes mobil och hem telefon men ingen svarade så jag gick till henne då satt hon ute
men sin kusin.
Hon sa att hon inte kunde så jag ringde elin , men hon ville inte bada, hanna,va inte hemma,emma,hon svarade inte...
och liza och ronja är på lizas land, och frida är utomlans så jag gick själv.
och alldeles nyss så va jag och handlade då träffade jag elin, och nu sitter jag här.
bye bye <3 <3 <3 <3       I love you!!!  (vissa av er...)
till veronica jag ska inte till slottet på midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0