-7

hej !!!
äntligen FREDAG!!!!!!!
i dag är de en kort dag ( i skolan!)
vi slutar 13.25 !!!!
jag ska gå till centrum sen och
möta hanna!
ute är de ....
-7,2
KALT!!!
i går va det typ -4,5
-.-

nu ska jag äta frukost och göra fixa mig!
i går när jag lollo och lelle skulle hem till lollo i går

så kom emil och lukas efter oss med snöbollar ...
vi hade tunga grejer och så .. så det var jätte jobbigt!!
sen orkade inte lollo mer så hon stannade och fick jätte mycket snöbollar på sig!!
men sen så skrek lelle till att lukas komm då blev de fart
på oss alla så vi gick in till henne .
( utom emil som gick till honom!)
sen sa jag tänk om dom kommer vi låser...
nej då dom vet ej var lollo bor!
men hennes granne går i vår klass så han visade så
dom stod vi tärren och ringde på lollo ha presic låsa innan dom började rycka...
sen stack dom!!
nu måste jag gå bye bye !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0