baka

hej !!
nu har jag precis bakat klart mina kärleksmuffins!!!
mims <3 <3 <3
första gången !!
här är dom!

dom ska bli små muffis sen när man delar dom i små fyrkanter men nu
måste jag diska ... det bästa av allt ... host host..
;S


om ni undrar va jag har gjort idag så har jag gjort ....
ingen ting ..
nån som har nåt tips vad man kan göra när man har tråkigt?? komentera!!!!
i morron har man studie dag då blir det shopping med vänner :D
ska köpa nån tröja och lite små  krimskrams..
och så ska jag äta på tacobaren!! MUMS men dyrt.... :S
bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilken mysig blogg du har.

Kolla gärna in min nystartade modeblogg "Madelenes Fashion" på madelenewestlund.blogg.se



Ha en en bra kväll!

2010-11-15 @ 21:57:44
URL: http://madelenewestlund.blogg.se/
Postat av: ida

tack du hade ochså fin blogg! :)

2010-11-16 @ 07:32:21
URL: http://iiidazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0