hihih :)

hej.
jag har inte bloggat på jätte länge men det är för att
de har varit brov i skolan och ny skola .
de har jag inte skrivit om .
ja nu har jag börjat i skolan 6:an , 6 B .
jag har altid varit en A .
men jag hamnade med dom jobbigaste björn , micke och david.
Dom förstör hela tiden , dom bråkar med andra och mot varan.
Och jag JAG  sitter brevid björn han är ALTID sjuk hostar och snorar hela tiden så
nu är jag sjuk igen!!!!!!!
Veronica har varit sjuk en hel vecka men i dagska vi nog va.
<3 <3 <3 <3  (  www.veeran.blogg.se )
men nu ska jag ... vet inte
hejdå <3 


 troja när vi va på promenad.

kommer fler bilder i bild bomben.

Kommentarer
Postat av: Melanie kusin :)

Vilken fin blogg du har Ida! Och vilka otroligt vackra foton du tagit på blommorna, du är ju superduktig! Vilken fototjej du är;) Puss och kram från Melanie

2010-10-03 @ 02:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0