omröstning!

ok nu ska ni få reda på hur lång jag igentligen är!

....


Hur lång tror DU att JAG är ???

0% 1.70 m (inga röster)
0% 1.50 m (inga röster)
0% 1.55 m (inga röster)
0% 1.60 m (inga röster)
8% 1.66 m (1 röst)
17% 1.69 m (2 röster)
17% 1.58 m (2 röster)
58% 1.62 m (7 röster
 

och ni har rätt jag är 1.62 :D
hur visste ni det ;)
tävling:

jaja nästa gång jag har en omrösting .... så får ni välja
en fråga!
den som har bäst fråga får en länk och frågan får vara upppe ;)

det ända ni behöver göra är att skriva jag är med och 
skriv frågan ni tycker jag ska ha med! .
om ni vill ha större chans att vinna så länka till min blogg på din blogg! <3

hejdåoch lycka till

ni kan kommentera här ( attni är med ) eller i det över innlägget som kommer snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0