sleep over

heej!
igår så sova hanna över här :D
vi hade jätte kul vi såg på film mm.
sen idag såg vi på en till film efter som det regnar ...
efter det skulle vi bada fördet var sol men ...
det började hagla istället ...

och i morse kl halv 10 så låg jag med ipoden ( för hanna sov )
så hörde jag min mobil ringa jag tänkte åhh ringer pappa
nu och ska väcka oss .
sen när jag svarade var det en tjej från en foto studio
som frågade om jag ville bli stylad och bli fotograferad gratis men
fotona kosta !
ja sa jag såklart ;)
så påfredag så ska jag på fotning!
men hon frågade innan om jag kände Lisa ****
och att hon hade blivit  fotad på samma sätt så
när lisa var där kanske hon gav henne mitt nummer !
;P
ja så jag ska till frisören innan och klippa mig och fixa mitt
hår för den som fixar hår hann typ inte ...
men det fanns grejor där man kunnde låna men när vi ändå skulle till frisören så
kund vi ju fixa håret också!

ja det var allt

ha en fortsatt bra tisdag !
puss ida <3

glöm ej att anmäla er i tävlingen ↑




Kommentarer
Postat av: lelle

hon rinde mig med -.- jag sa nej för jag hörde inte vad hon sa och så hade jag inte lust!

2011-08-09 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0