alltså alla dessa måndagar! :P

hej!
nu var det måndag INGEN...
men snart är det sportlov :D
jippy jippy åå va jag längtar!!
men till dess skolna -.-
jaja men den här veckan har jag tusen läxor !
no prov, redovisning av so min grupp har inte gjort nån ting så jag får
arbeta hemma för jag kan ju inte skylla på nåt på onsdag när
vi inte har gjort nåt , sen har vi idag labbraport!,
sen matte läxa o tillsisst massa engelska !
lelle o jag skulle åka till centrum i veckan men frågan är vilken dag -.-
jag vill dit för jag har massa present kort ett på 600:- på kicks 100:- H&M
och 100:- glitter!
och så fick jag 500:- av min farfar ;)
men nu ska jag gå till skolan bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0