2011

hej!!!
nu ska jag bärätta om nyårsafton början till slut!!!
först så kom våra gäster lite tidigt så jag hade inte hunnit sminka mig klart och så
hann jag bara måla en mina naglar på en hand >.<
sen så spelade vi barn bazz sen åt vi pizza och sen så tog vi de
bara lungt och såg på "sälskaps resan 2" !!!
sen vid 12 gick vi ut och tittade på alla raketer!!!
de va JÄTTE många iår!
de va dimmit men man såg gansak bra för vi satt på en
stor snöhög på vår gård!!
sen efetr de somnade dom minsta så
vi tittade på avatar !!
sen vip halv 2 så gick dom hem!!!
för dom skulle upp tidigt i morron och åka hem till
göteborg!
sen gick vi och la oss halv 3 !!
aa de va den nyårsaftonen nu måste man vänta ett HELT år till nästa :(
idag ska jag bara ta de lungt!

hejdå !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0