elins fest!!!

hej!!
igår hann jag ej blogga de
va så stressit... -.-
jag försåv mig och sen skulle va göra mig i årdning!
elin fick av mig lite krämer mm.
sen efter hon hade öppnat så åt vi tacos sen
körde vi tävlingar från tv serigen " minuten"
vi va i två lag!
jag fick göra :
ta vatten i mun och spota ut de i ett annat glas, och
så fick jag ha en spagetti bit ii munen så skulle man ta typ 8
kakaroner på den sammtidigt!'

men idag ska jag vara barn vakt :) men <3 veronca <3 ( http://veeran.blogg.se )
då ska vi käna lite extra pengar !

och jag fick jobbet hos expressen typ sen !
för dom hade skickat ett brev he till alla om ett jobb att sälja tidningar
så fick man säg aatt man ville sen kom et brev hem till dom som
h bor nära ett område så precis när jag hem så svara de ja ja eller nej
så jag va först så jag fick de!!!!!!!
kul jag  kommer käna mycket!
nu måste jag äta !
bye bye


Kommentarer
Postat av: veronica

ny blogg! <3

2011-01-22 @ 11:25:04
URL: http://trulyfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0