fram och tillbaks hit och dit!

hej!!
idag har jag först varit i skolan .
 vi hade pip test på idrotten ,
man skulle springa till en linege när det pep sen
så när man va där så skulle de pipa ingen och om man inte han till
linegen så åkte man -.-
jag kom till level 6 och den som va bäst gjorde till level 8 -.-
jag visste inte att jag hade så bra kondis ..  o.O
men  gjorde det bara för att se skilnaden hur mycket snabbare man är i sommar
så vi ska göra det igen i sommar... de vvaa så jobbigt särskilt om man
är lite förkyld och får ont i halsen och de käns som man
inte kan andas... :P
men sen efter skolan så skulle jag ner till mormor och morfar
för att lämna några pappaer >.<
 
sen va det bara att åka hem och göra läxor..
så nu ska jag ta det lungt !!!!!!

hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0