inget

hej !!!
idag har jag inte gjort nåt ...'
jo jag har spelat buzz,handlat ...
imorron ska jag va med nån!!!
jag har sms alla men bara 2 svar ....
men imorgon så kommer VERONICA hem :D
ja jag har väntat i 3 VECKOR  nu på att hon ska komma hem!!!
men jag får hoppas hon har haft kul!!
jag så på facebook att hon hade blivit bränd av en manet
men som TUR va så va de ingen farlig !! ( iallafall va jag vet!)
nu ska jag äta
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bye bye




Kommentarer
Postat av: alexandra

kan du rösta på mej här:

http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

man kan vinna ett stativ och skulle bli väldigt glad om jag vann, är nr. 4 :)



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

2011-01-04 @ 22:24:32
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0