jävla skola !!!! ( hihi lite överdriven överskrift!! )

hej!!!
sorry att jag inet har bloggat på några dagar men de kan ni tacka min
nya lärare för!!!
gissa vad hon gjorde försat gången vi träffades !!
så här sa  våran nya lärare linn:
- sätter er på era vanlig platser jag kan gissa att ni inte sitter så där!!
( alla brukar byta platser så man sitter brevid kompis )
- och jag blir förrvirrad när ni har stolarna sådär , sätt dom så dom ska va!!
( alla har en stol framför benken och har fötterna på )
- fredrik ( vår gamla lärare som svek oss -.- )  sa att ni har jobbat lite
med materia ( NO) ( vi har jobbat med de två gånger innan!! , i ett hefte !)
och han sa att ni skulle ha prov på det nån gång i veckan
därför blir det imorron ... ( asso idag ! hon sa de igår)
hallå de va 6 veckor sen jag gjorde de och då
förstod jag nästan inge ting .. hur ska jag då lära mig på mindre än
i dag .... jag kommer få omprov de är jag bomb säker på!!

de är därför jag inte har bloggat ( jag tränade imorrse också )
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men idag har jag varit med lollo ( http://lollee.blogg.se )
vi har tittat på datan och spelat buzz !!
nu har jag gjort lite spanska läxa!!
just de jag har ej berättat att jag fick spanska av spanska ,tysak och franska !
jag vill ha franska men fransk aläraren är ... helt konstig!!!!
den nya läraren linn är ganska bra om det är nån som undrar ^^

nu ska jag ta det lungt och äntligen slappna av!!

hejdå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0