livet känns så ...

hej!!!
de känns som livet är .... så konstigt !!
ja jag känner mig konstig och ...
massa samer försvinner är de en tjuv i vårt hus eller...
mitt sims 3 spel försvan dan efter jag hämtat de hos en
kompis som lånade de !!
mina sånna där luddstrumpor som jag fick av mormor i
julklapp dom är bara borta ,och ni en sån där mini skott spade
som är jätte bra för att bygga saker! pappa köpte den på
( vet ej vilken dag ! )
sen nästa dag så va de borta !!
erik och jag va ute med den 1 gång och hade kul sen så satt vi den i snö
högen vid dörren och nu .... bara borta den kostade
500 kr . så pappa blev jätte sur :(

jag fattar inte va som händer med alla saker just nu ........

och om någon dag så börjar skolan och de ...de kommer
inte bli kul för den bästa läraren i värden , som va vår lärare
har slutat så vi ska få en ny tjej som inte kommer
kunna ta hand om oss de kommer bli så pratit ingen
de som PRECIS hade blivit bra ...
och om de blir för pratit och jag inte kan lära mig
( få bra poäng på nåt pro eller nåt , att jag inte äns vet va
vi gör på lektionerna )
så kommer mamma och pappa villja att jag ska byta skola...
för att de inte finns bra lärare och en stökig klass..
jag som precis fått nya SNÄLLA vänner !!
och den vännskapen finns ej på nån annan plats !!
va ska jag göra allt känns så dåligt ....
de är nog bara nu när jag tänker på allt jobbigt !!!

god natt !!!
// ida


ps . jag har nog gjort några stav fel men jag vill inte läsa igenom!!
så jag ska glömma allt!!!
:P :)
sove gott nu!! <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0