va ska vi nån stans?? jo vi åker till ... nee jag vet inte

hej!!
idag är det bara 2 DAGAR kvart till skolan börjar ...
NNNNNNEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!!!!
jag vill ha lov och kunna sova till 10 varge dag och görar va man vill äta va
man vill !!!!!
men nej nu va de roliga slut :(

idag ska nog jag och veronica ( http://veeran.blogg.se )
åka nån stans ( om inte min familj ska de )
men de finns ett problem vart ska vi .... vi kan
ju ... nee de är tråkigt ... vi kan åka till ...nee
¨
det finns ju inget bra !!!!
jaja vi hittar vell på nåt eller så blir det så
att vi sitter i en soffa  hemma hos nån av oss och
tittar på tv och äter godis !!! hahah
skoja vi ska gra nåt idag !!!

ses!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0