tillbaks från 2 veckors bloggpause !

hej!
nu är jag hemma och tillbaka till värkligheten !
i grekland har jag badat inte sett en ända sköldpadda eller
delfin ... sett massor små färglösa fiskar -.-
men på land är det underbart 
naturen , kulturen maten , folket allt !

men ni undrar säkert vad jag har gjort i grekland!

eftersom det var taxi *** kommer ej ihåg vad det heter
men det är ialla fall när man inte jobbar för men typ protosterar ...

jajaj taxisarna körde inte !
så vi hyrde en bil och åkte runt överallt ;)

och så var vi på en båt tur !
där vi stannade på olika ställen och badade och så pkte vi till
vraket på en strand !!!

det var coolt fast det var massor av jordgetingar som byggde bond runt de ...
hur dom har hittade dit är nog ett mirakel ....
ja så var det en stor skogsbrand ja .... sen hände det vell inte så mycket .

ja det var allt jag kom på fråga om ni har en fråga ;)
då blir jag super glad!

hejdå
och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0