Sommar och sol :D det är bara LIVET!!!!!!! <3 <3 <3 ( och bad =^.^=)

hej!
idag har jag varit med veronica ! ,
vi har varit ute HELLLA dagen :
först gick vi upp till ica och köpte vattenballonger (stavning :P ) ...
sen så hällde vi vatten i alla 146 st. och sen hoppade vi med dom
på studsmattan ;)
sen när veronica skulle hem så sms:ade jag typ alla om dom vill åka
och bada men inge kunde eller svarade så jag gick upp sen efter att ingen svarat ..
så jag badade ensam ... :'(
nu ska jag snart ha FREDAGSMYS!!!!
ha en bra fredag ;) <333
kramix ida <333


Kommentarer
Postat av: Ellinor

SVAR: Tack! Man går in på mixpod.com , skapar sig ett konto, gör en mixpod där (designar och lägger till låtar) och sedan kopierar du dens kod och klistrar in i din kodmall. :)

2011-06-04 @ 10:12:16
URL: http://fruttitops.blogg.se/
Postat av: Emelie

- Tack din med!

Allt bra?

2011-06-04 @ 12:49:45
URL: http://littledesigner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0