alone

hej!
just nu sitter jag ensam hemma ;)
och ser på tv o är inne på fb mm.
idag har jag varit i skolan det har varit ganska jobbigt ..!
för vissa kallar mig dissare att jag bryr mig mer om träning
än dom osv.
men jag kan inte alltis vara med kompisar jag gör läxor tränar när jag vill!
när jag kan var med nån då kan jag då kanse nån annan inte kan .
då går jag bara vidare.
och oftast är det så att jag är trött efter som min krop gjör annat än att vila
därför kanse jag inte orkar var o går o lägger mig tidigare !
men vissa tror inte på mig att jag snakar skit !
men du som läser detta kan du nu förstå mig !!!!
jag vill inte höra mer !!!!!!!!!!!!
och om nån undrar vad jag hatar så är det just det jag blir ledsen o sur !



jajaj nu ska jag sluta babla hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0