uttagning va film ...

hej!
idag sk ajag ta det största beslut jag nånsin gjort att prov spela för en film ...
ni vet att jag skrev på en lapp i skolan osv.
aa dom ringde och frågade om jag ville prov spela....
jag ssuger på teater och man måste kunna massa utantill ...

lollo hade också turen att vara med !
hon äger på sånt !
men jag ... långt ifrån bra !
dessutom är det imorgon kl 11 på kungsholmen typ ....
ja hur ska jag komma dit ,'
han skulle ringa upp mig men han har inte ringt mig på 2 timmar ...
och du lollo du kan gå på provspelningen även om jag inte är med!

nu ska jag vila ...







fan jag glömde att ring lelle sorry lelle följer med nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0