Du skojar ...

Heej!

Idag skola !
Först hemkunskap det blev lite strul för alla lärare sa olika att vi inte skulle byta grupper och bl.a. Bl.a. Men till slut fick vi göra hallon kräm :)
Mums vår blev lite sur men annars ok !

Sen efter det skulle vi se på en teater i kyrkan och jag hade mina nya skor med ganska hög klack ... Jag fick värsta skavsåret på hela foten och sen skulle jag gå ända hem sen för vi fick sluta XP
Men jag stannade på vägen och hälsade på morfar o mormor ;)
Så fick jag också låna buss kort så jag slapp gå ! Tack gode Gud !!!
Jag skulle inte få i mina svulna fötter i skridskorna annars!
( vi ska åka det imorgon )

Nu ser jag på tv ;)

God natt <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0